Czy to będzie skuteczna forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?
: 07 cze 2016, 15:12
Witam. Jakiś czas temu dostałem maila z ofertą na pozycjonowanie mojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Nie bez powodu podaję podstronę, gdyż firma która ma potencjalnie zająć się pozycjonowaniem strony, uważa ją za zbędną. Chcą aby dla każdej frazy wyświetlała się strona główna. Wg mnie jest to mało logiczne. Osoba, która poszukuje implantów powinna wejść od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy jest sposób, żeby tak promować stronę, aby dla różnych haseł pojawiały się właściwe podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Testowałem zbliżone rozwiązania dla stomatologów w stolicy. Tam dentyści promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu hasła stomatologia Ursynów pojawiają się podstrony konkretnego dentysty. Co ciekawe jeśli wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem odmienne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla praktycznie identycznych fraz wyświetlają się różne strony internetowe. Kolejne zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne hasła? Po rozmowie z firmą pozycjonującą i zadaniu im tego pytania otrzymałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do promocji. Czy mają oni rację?. Przykładowo dla tej strony i frazy polecany przez pacjentów w rezultatach szukania wyświetla się bardzo często ona na samej górze wyników. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Ursynów to zazwyczaj obserwują to samą domenę internetową. Również ciekawym faktem jest, iż dla frazy aparat na zęby Warszawa pokazuje się inna podstrona, a dla hasła ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jak tak, to czemu nie lepiej promować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę dodawać wielu tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na wiele stron. Przecież strona firmowa dentysty z Ursynowa to nie encyklopedia. A może takie długie artykuły są wymagane do właściwej promocji strony? Również koszt promocji na interesujące mnie hasła: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, iż jak dodam domenę do paru blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie hasła jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być skomplikowane do wypromieniowania. Rozumiem, iż stomatolog Warszawa jest może cięższą frazą. Lecz czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?
podobne tematy:
podobne tematy: