Czy masaż leczniczy jest skuteczny, adres gabinetu masażu w Warszawie


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy masaż leczniczy jest skuteczny, adres gabinetu masażu w Warszawie

Postautor: alexsys76 » 05 kwie 2017, 11:02

Witam wszystkich na tym forum. Ostatnio miewam problemy z kręgosłupem. Zacząłem przeszukiwać wyszukiwarkę w poszukiwaniu przyczyn takiego stanu rzeczy. Na stronach internetowych odnalazłem wiele wypowiedzi ludzi z podobnym bólem pleców. Sporo ludzi rekomenduje masaż leczniczy , który wg ich opinii bardzo pomaga na ból pleców. Rozmyślam tylko czy nie wybrać też masażu relaksacyjnego aby jeszcze rozluźnić mięśnie. Może tego typu zestaw masaży będzie skuteczny? Czytałem także, iż tego typu dolegliwości spowodowane są siedzącym trybem pracy. Czy ktoś z was może to potwierdzić. Faktem jest, że sporo pracuję przy komputerze od lat. Natomiast czy takie bóle nie powinny ujawnić się od samego początku? Oraz kluczowe pytanie o lokalizację sprawdzonego salonu masażu w Warszawie , który wykonuje masaż relaksacyjny w dobrej cenie.

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy masaż relaksacyjny jest pomocy, adres salonu masażu w Warszawie

Postautor: marekwolski » 05 kwie 2017, 11:07

Cześć. Rozumiem twój ból i postaram ci powiedzieć jak najwięcej na ten temat. Po pierwsze tego typu bóle kręgosłupa mogą być spowodowane siedzącym trybem pracy, na które niezłym lekarstwem jest masaż leczniczy - potwierdzam iż jest skuteczny. Trzeba połączyć tego rodzaju masaż z regularnym uprawianiem sportu. Nieźle wpływa na kręgosłup chodzenie na siłownię. Poprzez to nie obciążamy tak naszych kręgów. Dobrych gabinetów masażu w Warszawie jest sporo. Najlepiej wybrać ten, który jest blisko twojej pracy lub domu. Masaż relaksacyjny robię regularnie i przyznam szczerze, że ból pleców minął. Natomiast warto żeby spojrzał na to jeszcze jakiś specjalista. Sam zabieg masażu może nie wystarczyć lub tylko ukrywać objawy jakieś poważniejszej choroby.